Тестовите се средство за прибирање на информации со чија помош може да се планираат идните активности и врз основа на кој се носат одлуки. Тестовите се неопходни при програмирањето на тренажниот процес и контролата на учениците и спортистите при реализација на одредена програма. Без редовни тестирања на кондициската подготвеност тешко може да се управува со тренажниот процес.
Тест бр. 1 30 МЕТРИ СПРИНТ
Цел на тестот:
– -да се одреди забрзувањето (експлозивна сила)
– -да се одреди максималната брзина на трчање
– -да се процени брзината на реакција
Средства за реализација на тестот:
– – рамна, сува, тревната подлога со должина од 30 метри
– – опрема за мерење на време
– – два чуња
Постапка на реализација:
– – ги поставуваме двата чуња на растојание од 30 метри
– – испитаникот ја завзема стартната положба пред првиот чуњ (може низок, а може и висок старт. За сите испитаници се користи еден вид на стартна позиција)
– – на даден сигнал се истрчуваат 30 метри со максимална брзина
– – се мери времето
– – следи одмор до потполно опоравување од напрегањата
– – тестот се повторува 3 пати
– – се евидентира најдобриот резултат
Години на возраст |
Време |
9 |
6,28 |
10 |
5,52 |
11 |
5,23 |
12 |
5,12 |
13 |
4,71 |
14 |
4,65 |
15 |
4,45 |
16 |
4,33 |
17 |
4,30 |
18 и повеќе |
4,28 |
Тест бр. 2 СКОК ОД МЕСТО ВО ДАЛЕЧИНА
Цел:
– – мерење на експлозивна сила
Средства за реализација на тестот:
– – рамна, сува, тревната подлога со должина од 4 до 5 метри
– – мерна лента
Постапка на реализација:
– – испитаникот стои на означеното место со раширени нозе
– – колениците се свиени, замавнуваме со рацете за да обезбедиме што подолг скок
– – скокаме и доскокнуваме со обете нозе
– – тестот се реализира три пати
Тест: Скок од место во далечина |
|||||
Оценка: |
Лошо |
Под просек |
Просечно |
Добро |
Одлично |
Должина: |
<2,0 м |
2,3 м |
2,5 м |
2,7 м |
3,0 м |
Тест бр. 3 СКОК ВО ВИСОЧИНА
Цел:
– – мерење на експлозивна сила
Средства за реализација на тестот:
– – висок ѕид, столб
– – креда, маркер
– – мерна лента
Постапка на реализација:
– – ја подигнуваме раката која што е поблиска до ѕидот, а стопалата се на подот. Ја запишуваме оваа висина
– ги свиваме колената, замавнуваме со рацете и скокаме во вис што е можно по високо
– – во највисоката точка на дланката или пак прстите удираме на ѕидот
– – се мери разликата на одбележаната висина
– – тестот се реализира три пати
Тест: Скок во височина |
|||||
Оценка |
Лошо |
Под просек |
Просечно |
Добро |
Одлично |
Висина |
<46 см |
50 см |
55 см |
60 см |
>65 см |
Висината на скокот може да биде пресметана и во сила, според следната формула:
сила = телесна тежина x 4,9 x висина на скок во m²
проф. Ангелче Гушев
Тестовите се средство за прибирање на информации со чија помош може да се планираат идните активности и врз основа на кој се носат одлуки. Тестовите се неопходни при програмирањето на тренажниот процес и контролата на учениците и спортистите при реализација на одредена програма. Без редовни тестирања на кондициската подготвеност тешко може да се управува со тренажниот процес.
Тест бр. 1 30 МЕТРИ СПРИНТ
Цел на тестот:
– да се одреди забрзувањето (експлозивна сила)
– да се одреди максималната брзина на трчање
– да се процени брзината на реакција
Средства за реализација на тестот:
– рамна, сува, тревната подлога со должина од 30 метри
– опрема за мерење на време
– два чуња
Постапка на реализација:
– ги поставуваме двата чуња на растојание од 30 метри
– испитаникот ја завзема стартната положба пред првиот чуњ (може низок, а може и висок старт. За сите испитаници се користи еден вид на стартна позиција)
– на даден сигнал се истрчуваат 30 метри со максимална брзина
– се мери времето
– следи одмор до потполно опоравување од напрегањата
– тестот се повторува 3 пати
– се евидентира најдобриот резултат
Години на возраст |
Време |
9 |
6,28 |
10 |
5,52 |
11 |
5,23 |
12 |
5,12 |
13 |
4,71 |
14 |
4,65 |
15 |
4,45 |
16 |
4,33 |
17 |
4,30 |
18 и повеќе |
4,28 |
Тест бр. 2 СКОК ОД МЕСТО ВО ДАЛЕЧИНА
Цел:
– мерење на експлозивна сила
Средства за реализација на тестот:
– рамна, сува, тревната подлога со должина од 4 до 5 метри
– мерна лента
Постапка на реализација:
– испитаникот стои на означеното место со раширени нозе
– колениците се свиени, замавнуваме со рацете за да обезбедиме што подолг скок
– скокаме и доскокнуваме со обете нозе
– тестот се реализира три пати
Тест: Скок од место во далечина |
|||||
Оценка: |
Лошо |
Под просек |
Просечно |
Добро |
Одлично |
Должина: |
<2,0 м |
2,3 м |
2,5 м |
2,7 м |
3,0 м |
Тест бр. 3 СКОК ВО ВИСОЧИНА
Цел:
– мерење на експлозивна сила
Средства за реализација на тестот:
– висок ѕид, столб
– креда, маркер
– мерна лента
Постапка на реализација:
– ја подигнуваме раката која што е поблиска до ѕидот, а стопалата се на подот. Ја запишуваме оваа висина
– ги свиваме колената, замавнуваме со рацете и скокаме во вис што е можно по високо
– во највисоката точка на дланката или пак прстите удираме на ѕидот
– се мери разликата на одбележаната висина
– тестот се реализира три пати
Тест: Скок во височина |
|||||
Оценка |
Лошо |
Под просек |
Просечно |
Добро |
Одлично |
Висина |
<46 см |
50 см |
55 см |
60 см |
>65 см |
Висината на скокот може да биде пресметана и во сила, според следната формула:
Сила = телесна тежина x 4,9 x висина на скок во m²