Германскиot спортски бренд Адидас одлучи да ги здружи силите со јапонски моден дизајнер Јохи Јамамото , кои застана зад моден бренд Адидас Y- 3 и да започне со ограниченото издание на еден од своите најпопуларен модел на копачки – ф50 . На предниот дел на копачките се наоѓаат кралски лав -кучиња , кои во античките времиња ги чувале јапонските императори , а кои се верувало дека живееле на света земја. Овој традиционален дизајн е поставена во контекст на модерната Јапонска СФ култураи резултира со духовна врска меѓу минатото и иднината. Резултатот е неочекуван, смел дизајн кој инспирацијата ја црпи од светот на модата и има за цел да пренесе силна порака на фудбалскиот терен игралиште . По повод лансирањето на овие уникатни адидас копачки ф50, Јохи Јамамото изјави: “Мојата инспирација произлезе од спојот на античките традиции и современата јапонска научна фантастика. Се надевам дека со мојата инспирација од овие копачки ќе се препознаат и играчите и притоа ќе се обезбеди дополнителна доверба . Луѓето имаат право на слобода на изразување . Тоа е само потребно да се следат нивните инстинкти. ” Јамамото ф50 фудбалските копачки се карактеризираат со истата технологија како и на претходнитеф F50 адизеро асортиманот . Таа е и 165 грама полесна копачка на пазарот. Низ целиот свет ќе бидат достапни за само 2000 парови од овие визуелно моќни ф50 фудбалски копачки кои во продажните салони доаѓаат во понеделник на 28 октомври.
проф. Ангелче Гушев