Home / Исхрана на спортистите / Промена на пирамидата на исхрана

Промена на пирамидата на исхрана

cinijaАмериканската асоцијација на нутриционисти установила  дека препорачаната доза на житарици кои се  воведени и преставени во  пирамидата на исхрана, а во која да Ве   потсетиме се  најзастапени –  е  преголем .Taка да  наместо претходните препораки кои беа прикажани во пирамида, сега имаме чинија , која е поделена на четири дела, два поголеми и два помали. Зеленчук сега се наоѓа на прво место. Препорачано е внесувањето на зеленчук, но со мала предност на  темно зелениот зеленчук (брокула, спанаќ итн.).  Додека пак житариците  сега се на второто место (при тоа се мисли  на комплексни јагленохидрати, а не на едноставните, како што се белото  брашно, белиот  ориз, итн.) Внесувањето на  месо се препорачува, верувале или не само 1 грам  на  килограм на  ден во просек .  Умереноста и разновидноста на храна нека биде дел од секојдневната исхрана и не заборавајте … што внесувате !!!

проф. Ангелче Гушев

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu