Home / Исхрана на спортистите / Грешки во исхраната кои ги прават спортистите во спортовите на издржливост

Грешки во исхраната кои ги прават спортистите во спортовите на издржливост

anatomija-trcanja-8Спортовите во се кои преферира поголема издржливост, често пати се со големи оптоварување на контракциите на мускулните групи, а тоа поставува големи барања за респираторниот и срцево-крвоносниот систем. При тоа исхраната кај спортистите кои се бават со ваков вид на спортови на издржливост треба да внимаваат и на начинт на исхрана. Со тоа се зголемува силата и издржливоста на малите мускулни групи без зголемување на работата на срцето. Се со цел да имаме позитивни спортски резултати , а воедно и добра „кондиција” спортистите не треба да ги прават следните десет грешки во исхраната, а тоа се десет најчести грешки во исхраната кои ги прават спортистите во спортовите на издржливост:

1. Преголема хидратација
2. Преголемо консумирање на едноставни (брзи) шеќери
3. Недоволно внесување на калории
4. Недоследно надокнадување на електролити
5. Недоволно внесување на протеини
6. Внесување на голема количина на цврста храна во текот на тренингот
7. Користење на нови намирници или препарати во текот на натпреварувањата без предходно тестирање на истите намирници за време на тренингот
8. Упорно останување на планот на исхрана и покрај тоа што тој не дава видливи резултати
9. Неадекватана исхрана после тренингот
10. Неадекватно пополнување на енергетските резерви пред натпревар

проф. Ангелче Гушев

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Download Premium Magento Themes Free | download premium wordpress themes free | giay nam dep | giay luoi nam | giay nam cong so | giay cao got nu | giay the thao nu